Frequently Asked Questions
Oczywiście. Wersje testowe są dostępne do pobrania na stronach produktowych. Wszystkie są dostępne jako w pełni funkcjonalne wersje testowe na 15 dni. Do wygenerowania testowej licencji koniecznie będzie podanie adresu e-mail oraz numeru NIP podmiotu, z którym będzie pracować integrator.
Wszystkie ceny podane na naszych stronach to opłaty jednorazowe.
W cenie zawierają się także wszystkie przyszłe aktualizacje zakupionego produktu oraz instalacja i konfiguracja integratora przez pulpit zdalny (należy wcześniej umówić się na termin instalacji).
Sfera dla Subiekta GT to jedyny sposób zapisu do bazy Subiekta, który zapewnia bezpieczeństwo i integralność zapisywanych danych. Jest to wyłączny sposób wymiany danych zalecany przez producenta.
Poza bezpieczeństwem, gwarantuje także kompatybilność z pojawiającymi się aktualizacjami Subiekta. Umożliwia także szerszą automatyzację, jak np. generowanie PDF-ów czy podgląd dokumentów.
Mając na uwadze powyższe, zdecydowaliśmy oparcie naszych integracji o Sferę.
Tak, pod warunkiem, że posiadają Państwo aktywną licencję Sfery.
Posiadamy najniższe ceny na rynku, więc zachęcamy do zapoznania się z cennikiem.
Nasze produkty współpracują wyłącznie z Subiektem Nexo Pro.
Subiekt GT posiada więcej dodatków oraz lepiej radzi sobie ze słabszymi komputerami. Subiekt Nexo PRO to propozycja cały czas rozwijana, więc można przypuszczać, że jest on niejako swego rodzaju inwestycją w przyszłość.
Oto oficjalna lista różnic, jakie podaje producent: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/przejdz_na_insert_nexo/porownanie.html
Wszystkie instalacje przeprowadzamy sami, jednak dzięki dostępnej technologii wykonujemy je zdalnie, po uprzednim umówieniu się z klientem na odpowiedni termin.
Do instalacji potrzebne będą:
Absolutnie nie! Jak wspominaliśmy wcześniej, licencja zakupiona u nas to zakup jednorazowy, udzielany dożywotnio.
Na każdy produkt, otrzymują Państwo bezpłatny klucz testowy na 15 dni dający Państwu pełny dostęp do wszystkich funkcji.
Nasz zespół biorąc pod uwagę życzenia Klientów stale dba o rozwój dostarczanych Państwu rozwiązań, dlatego nie tylko mają Państwo pewność, że integratory to produkty stale rozwijane, ale również z każdym z nich otrzymują Państwo dożywotnio dostęp do bezpłatnych aktualizacji.
Niektóre programy antywirusowe mogą błędnie rozpoznawać nasze oprogramowanie jako zainfekowane wirusami. Jest to spowodowane użyciem zaciemniacza kodu (obfuscatora) Confuser, który z kolei jest elementem zabezpieczeń antypirackich.
Staramy się sukcesywnie kontaktować z producentami programów AV w celu dodawania naszych aplikacji do wykluczeń, dzięki czemu takie sytuacje zdarzają się coraz rzadziej. Jeśli natomiast pomimo tego Twój antywirus podnosi alarm, prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji.
Zachęcamy także do lektury:
Dodatkowo zawsze możesz zweryfikować plik w serwisie VirusTotal.
Jeśli posiadamy serwer sklepu w hostingu Home.pl, może się okazać, że integracja nie działa mimo pełnego skonfigurowania. Jest to spowodowane używaniem przez Home autorskiego oprogramowania dla serwera WWW o nazwie IdeaWebServer. Z tego powodu dopasowanie programu pod integrator, będzie od nas wymagało kilku dodatkowych kliknięć.
Plik który należy zmodyfikować znajdziemy w:
W oryginalnym pliku będzie zawartość:
<FilesMatch "\.debug\.txt|\.errors\.txt"> Order allow,deny Deny from all </FilesMatch>
Musimy ją zmienić na
<Files ~ "\.debug\.txt|\.errors\.txt"> Order allow,deny Deny from all </Files>
Po tej niewielkiej zmianie, integracja będzie działać prawidłowo. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/czemu-nie-dziala-dyrektywa-filesmatch-na-serwerze-w-home-pl
Celem sprzedaży naszych produktów jest stworzenie i wdrożenie gotowego rozwiązania, które znajdzie się jako w pełni funkcjonalne na Państwa komputerze. W przypadku, kiedy po okresie użytkowania, np. pół roku odkryją Państwo nową funkcję, która zainteresuje Państwa ale jednocześnie stwierdzą Państwo, że nie działa ona prawidłowo (wywołuje błąd, etc.), zajmiemy się korektą takiego błędu w cenie zakupu.
Jeśli np. aktualizacja programu sprzedażowego, sklepu, systemu Windows itd. spowoduje błąd integratora, wtedy sprawa staje się bardziej złożona. Staramy się reagować maksymalnie szybko, do czego oczywiście mobilizują nas impulsy w postaci zgłoszeń wysyłanych przez klientów. Im więcej klientów zgłasza usterkę, tym skuteczniej reagujemy.
Staramy działać możliwie jak najszybciej, zazwyczaj czas w jakim jesteśmy w stanie udzielić pomocy nie przekracza 2-3 dni roboczych.
Wszystkie indywidualne życzenia klienta, są liczone w formie roboczogodziny. Koszt jednej roboczogodziny to 130 zł netto.
Mapowanie w przypadku Subiekta GT/ Subiekta Nexo Pro/ Navireo odbywa się po polu Symbol (możliwość wyboru), dla Symfonii – kod produktu, a w przypadku WfMag to indeks handlowy lub katalogowy (możliwość wyboru).
Poniżej przedstawiamy kompletny wykaz platform sklepowych wraz z dokładnym spisem pól służących do poprawnej identyfikacji:
*W przypadku PrestaShop i ShopGold możliwe jest również mapowanie po kodzie EAN, jednak wymaga bezpłatnego dodatku naszego autorstwa. Prosimy o kontakt w celu jego zaimplementowania.
Po uzupełnieniu wybranych pól wartością tożsamą nastąpi automatyczne mapowanie produktów. Dodatkowe kroki nie są wymagane.
Ponieważ Subiekt ma płaską strukturę kategorii, nie jest możliwym zreplikowanie w nim drzewa kategorii z zachowaniem poziomów jak np. w PrestaShop. Należy zatem użyć mapowania. Jak wykonać takie mapowanie tłumaczymy w poniższej prezentacji:
https://integratory.pl/wp-content/downloads/instrukcja%20-%20MapowanieKategoriiSubSync.pdf
Problem dotyczy wyczerpania czasu odpowiedzi nginx i jego rozwiązanie zostało opisane w poniższym linku:
Integrator od wersji 2.6.1.0 podaje również informacje o limitach. Ich wysokość może mieć wpływ na pracę programu, powodując określone reakcje serwera – np w przypadku zbyt niskiego limitu max_execution_time ustawionego na 30, jeśli wysyłamy żądanie na którego przetworzenie integrator potrzebuje więcej niż 30 sekund, takie żądanie będzie zamykane przez serwer po 30 sekundach zgodnie z narzuconym limitem max_execution_time = 30 kończąc pracę integratora błędem 500. Należy więc ustawić takie limity, by serwer nie blokował pracy integratora.
Limity można stopniowo zwiększać do uzyskania zadowalającego efektu lub ustawić natychmiastowo te sugerowane przez nas:
Uwaga: w przypadku nginx limity ustawia się także na poziomie konfiguracji strony (site).
Wystarczy przejść do konfiguracji integratora Program -> Konfiguracja -> następnie w zakładce Połączenie ze sklepem wystarczy kliknąć Testuj. Sklep zaprezentuje wartości limitów sklepu.
Dla osób nie posiadających integratora tłumaczymy to w instrukcji poświęconej sekcji Magento, w kroku 7 otrzymamy wszystkie informacje na temat sklepu. Możemy tam również sprawdzić obecność IonCube, wtyczki deszyfrującej niezbędnej dla prawidłowej pracy programu.
https://integratory.pl/wp-content/downloads/instrukcja-SubSync2.pdf#page=15&zoom=100,0,176
Polskie prawo fiskalne opisuje w jaki sposób należy naliczyć podatek od towarów i usług. Zgodnie z tymi wytycznymi zaimplementowano obliczanie podatków w polskich programach ERP (Subiekt, WAPRO, Symfonia itd). Natomiast większość platform e-commerce oblicza podatki w inny sposób (zwykle z większą precyzją), co może powodować rozbieżności (dotyczy to szczególnie PrestaShop która przechowuje ceny z precyzją do 6 miejsc po przecinku).
Problemu nie da się wyeliminować, ale można ograniczyć jego występowanie w znaczący sposób poprzez włączenie “priorytetowej zgodności cen brutto” w ustawieniach integratora oraz zmianę ustawień obliczania podatków (“na linii”) w sklepie. Szczegóły znajdują się w instrukcji obsługi.
Błąd zapisu danych [[System.Exception] Nieprawidłowy ID magazynu (1): Serwer RPC jest niedostępny. (Wyjątek od HRESULT: 0x800706BA)]]
Integrator do pracy wymaga jednej licencji Subiekta oraz jednej licencji Sfery. Jeśli został uruchomiony Subiekt w tle oraz obok niego integrator pracuje będąc zalogowanym na tego samego użytkownika Subiekta co uruchomiona kopia w tle, integrator aby nie pobierać dodatkowej licencji Subiekta skorzysta z licencji uruchomionej w tle. Zamknięcie Subiekta w tle, spowoduje zerwanie połączenia z licencją Subiekta i powyższy błąd. Usunięcie błędu jest proste – należy zrestartować integrator, pobierze on raz jeszcze licencje Subiekta.
Ten problem nie występuje w harmonogramie. Integrator uruchomiony w harmonogramie nie podpina się pod licencję Subiekta pod spodem – ponieważ pracuje on na użytkowniku Windows System, potrzebuje on własnej licencji Subiekta oraz licencji Sfery.