FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Frequently Asked Questions

Czy mogę gdzieś pobrać wersję testową integratora?

Oczywiście. Wersje testowe są dostępne do pobrania na stronach produktowych. Wszystkie są dostępne jako w pełni funkcjonalne wersje testowe na 15 dni. Do wygenerowania testowej licencji koniecznie będzie podanie adresu e-mail oraz numeru NIP podmiotu, z którym będzie pracować integrator.

Co zawiera cena? Czy to jednorazowa opłata?

Wszystkie ceny podane na naszych stronach to opłaty jednorazowe.

W cenie zawierają się także wszystkie przyszłe aktualizacje zakupionego produktu oraz instalacja i konfiguracja integratora przez pulpit zdalny (należy wcześniej umówić się na termin instalacji).

Dlaczego w przypadku Subiekta GT wymagana jest Sfera?

Sfera dla Subiekta GT to jedyny sposób zapisu do bazy Subiekta, który zapewnia bezpieczeństwo i integralność zapisywanych danych. Jest to wyłączny sposób wymiany danych zalecany przez producenta.

Poza bezpieczeństwem, gwarantuje także kompatybilność z pojawiającymi się aktualizacjami Subiekta. Umożliwia także szerszą automatyzację, jak np. generowanie PDF-ów czy podgląd dokumentów.

Mając na uwadze powyższe, zdecydowaliśmy oparcie naszych integracji o Sferę.

Posiadam Subiekta GT. Czy uruchomię na nim dowolny integrator?

Tak, pod warunkiem, że posiadają Państwo aktywną licencję Sfery.

Jak sprawdzić czy posiadam Sferę do Subiekta GT?

  1. Uruchom Subiekta GT i zaloguj się.
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę Sfery
  3. Odczytaj status licencji:

Ile kosztuje zakup licencji Sfery?

Posiadamy najniższe ceny na rynku, więc zachęcamy do zapoznania się z cennikiem.

Posiadam Subiekta Nexo. Czy mogę uruchomić na nim Wasze integratory?

Nasze produkty współpracują wyłącznie z Subiektem Nexo Pro.

Jaka jest różnica między Subiektem GT a Subiektem Nexo PRO?

Subiekt GT posiada więcej dodatków oraz lepiej radzi sobie ze słabszymi komputerami. Subiekt Nexo PRO to propozycja cały czas rozwijana, więc można przypuszczać, że jest on niejako swego rodzaju inwestycją w przyszłość.
Oto oficjalna lista różnic, jakie podaje producent: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/przejdz_na_insert_nexo/porownanie.html

Boję się, że nie poradzę sobie z instalacją integratora. Czy moglibyście do mnie przyjechać?

Wszystkie instalacje przeprowadzamy sami, jednak dzięki dostępnej technologii wykonujemy je zdalnie, po uprzednim umówieniu się z klientem na odpowiedni termin.

Co jest potrzebne do instalacji integratora?

Do instalacji potrzebne będą:

  1. Klient pomocy zdalnej (do pobrania tutaj).
  2. Hasło użytkownika „admin” (Symfonia) lub szefa (Subiekt).
  3. Link do panelu, login i hasło do administracji sklepu.
  4. Przydatne okaże się również hasło do serwera FTP w celu zapewnienia backup’u.

Mój komputer nie nadaje się do użytku, chcę kupić nowy. Czy to oznacza, że muszę ponownie wykupić licencję?

Absolutnie nie! Jak wspominaliśmy wcześniej, licencja zakupiona u nas to zakup jednorazowy, udzielany dożywotnio.

Interesują mnie Wasze produkty, ale wciąż się waham. Czy mogę je w jakiś sposób przetestować?

Na każdy produkt, otrzymują Państwo bezpłatny klucz testowy na 15 dni dający Państwu pełny dostęp do wszystkich funkcji.

Czy integratory to jednorazowy projekt?

Nasz zespół biorąc pod uwagę życzenia Klientów stale dba o rozwój dostarczanych Państwu rozwiązań, dlatego nie tylko mają Państwo pewność, że integratory to produkty stale rozwijane, ale również z każdym z nich otrzymują Państwo dożywotnio dostęp do bezpłatnych aktualizacji.

Mój program antywirusowy twierdzi, że pakiet instalacyjny zawiera wirusa.

Niektóre programy antywirusowe mogą błędnie rozpoznawać nasze oprogramowanie jako zainfekowane wirusami. Jest to spowodowane użyciem zaciemniacza kodu (obfuscatora) Confuser, który z kolei jest elementem zabezpieczeń antypirackich.

Staramy się sukcesywnie kontaktować z producentami programów AV w celu dodawania naszych aplikacji do wykluczeń, dzięki czemu takie sytuacje zdarzają się coraz rzadziej. Jeśli natomiast pomimo tego Twój antywirus podnosi alarm, prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji.

Zachęcamy także do lektury:

Dodatkowo zawsze możesz zweryfikować plik w serwisie VirusTotal.

Konfiguracja serwera w przypadku hostingu Home.pl

Jeśli posiadamy serwer sklepu w hostingu Home.pl, może się okazać, że integracja nie działa mimo pełnego skonfigurowania. Jest to spowodowane używaniem przez Home autorskiego oprogramowania dla serwera WWW o nazwie IdeaWebServer. Z tego powodu dopasowanie programu pod integrator, będzie od nas wymagało kilku dodatkowych kliknięć.

Plik który należy zmodyfikować znajdziemy w:

  1. Dla PrestasShop – /modules/RtnetSubSync/Broker/.htaccess
  2. Dla WooCommerce – /wp-content/plugins/RtnetSubSync/Broker/.htaccess

W oryginalnym pliku będzie zawartość:

<FilesMatch "\.debug\.txt|\.errors\.txt">
Order allow,deny
Deny from all
</FilesMatch>

Musimy ją zmienić na

<Files ~ "\.debug\.txt|\.errors\.txt">
Order allow,deny
Deny from all
</Files>

Po tej niewielkiej zmianie, integracja będzie działać prawidłowo. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/czemu-nie-dziala-dyrektywa-filesmatch-na-serwerze-w-home-pl

Jak działa serwisowanie produktów?

Celem sprzedaży naszych produktów jest stworzenie i wdrożenie gotowego rozwiązania, które znajdzie się jako w pełni funkcjonalne na Państwa komputerze. W przypadku, kiedy po okresie użytkowania, np. pół roku odkryją Państwo nową funkcję, która zainteresuje Państwa ale jednocześnie stwierdzą Państwo, że nie działa ona prawidłowo (wywołuje błąd, etc.), zajmiemy się korektą takiego błędu w cenie zakupu.
Jeśli np. aktualizacja programu sprzedażowego, sklepu, systemu Windows itd. spowoduje błąd integratora, wtedy sprawa staje się bardziej złożona. Staramy się reagować maksymalnie szybko, do czego oczywiście mobilizują nas impulsy w postaci zgłoszeń wysyłanych przez klientów. Im więcej klientów zgłasza usterkę, tym skuteczniej reagujemy.

Jaki jest czas oczekiwania na pomoc serwisanta?

Staramy działać możliwie jak najszybciej, zazwyczaj czas w jakim jesteśmy w stanie udzielić pomocy nie przekracza 2-3 dni roboczych.

W jaki sposób serwisowane są kolejne integracje, wdrożenia na nowych stanowiskach?

Wszystkie indywidualne życzenia klienta, są liczone w formie roboczogodziny. Koszt jednej roboczogodziny to 90 zł netto.

Jak odwzorować drzewo kategorii w Subiekcie?

Ponieważ Subiekt ma płaską strukturę kategorii, nie jest możliwym zreplikowanie w nim drzewa kategorii  z zachowaniem poziomów jak np. w PrestaShop. Należy zatem użyć mapowania. Jak wykonać takie mapowanie tłumaczymy w poniższej prezentacji:

https://integratory.pl/wp-content/downloads/instrukcja%20-%20MapowanieKategoriiSubSync.pdf

Błąd 504 GatewayTimeout

Problem dotyczy wyczerpania czasu odpowiedzi nginx i jego rozwiązanie zostało opisane w poniższym linku:

https://stackoverflow.com/questions/16002268/prevent-nginx-504-gateway-timeout-using-php-set-time-limit

Zbyt niskie limity serwera WWW

W niektórych przypadkach mimo prawidłowej konfiguracji integratora, może się okazać, że serwer „zamyka” żądania zanim zdążą się zakończyć. Jest to spowodowane tym, że na serwerze są ustawione limity, które każą podjąć serwerowi określoną reakcję zgodną z przedstawionym tam zakresem. Limity można stopniowo zwiększać lub ustawić sugerowane przez nas:

  • upload_max_filesize – 512 mb
  • post_max_size – 512 mb
  • memory_limit – 512 mb
  • max_execution_time – 600 s
  • max_input_time – 600 s

Uwaga: przypadku nginx limity ustawia się także na poziomie konfiguracji strony (site).

Jak sprawdzić jakie mam limity?

Tłumaczymy to w instrukcji poświęconej sekcji Magento, w kroku 7 otrzymamy wszystkie informacje na temat sklepu. Możemy tam również sprawdzić obecność IonCube, wtyczki deszyfrującej niezbędnej dla prawidłowej pracy programu.

https://integratory.pl/wp-content/downloads/instrukcja-SubSync2.pdf#page=15&zoom=100,0,176