SubSync: Subiekt GT + Base (BaseLinker)

1390,00  netto /rok (115,83  netto/mies.)

Kup na 2 lub 3 lata i zaoszczędź nawet 417,00 !
Uzyskaj 15% zniżki na drugi i kolejny rok

W tej cenie:

  • pełna wersja integratora,
  • brak ukrytych opłat, modułów i limitów,
  • wymiana danych w tle (aktualizacje co kilka minut),
  • obsługa wielu kont/sklepów w ramach tej samej licencji,
  • brak opłaty wdrożeniowej,
  • bezpłatna konfiguracja - wsparcie konsultanta online,
  • bezpłatne i szybkie wsparcie techniczne (e-mail i telefon)
  • dowolna liczba instalacji w ramach jednego podmiotu (licencja na numer NIP).

SubSync: Subiekt GT + Base (BaseLinker).
Integracja, która działa za Ciebie.

Zamówienia

Mniej klikania. Mniej błędów. Więcej czasu. Integrator automatyzuje Twoją codzienność - po prostu działa. Ten integrator obsługuje:

Import zamówień ze sklepu internetowego prosto do Subiekta, jako wybrany dokument zamówienia, magazynowy lub sprzedaży.
Automatyczna realizacja zamówień jako dokumenty sprzedaży - w momencie, który uznasz za odpowiedni (np. po opłaceniu zamówienia).
Aktualizacja statusów zamówień na podstawie ich rzeczywistego stanu - informuj klientów o statusie realizacji ich zamówień.
Generowanie dokumentów sprzedaży w PDF. Łatwo i szybko dostarczaj je klientom.
Sprzedaż zagraniczna to żaden problem. Integrator obsługuje sprzedaż w różnych walutach. Umożliwia także elastyczną konfigurację podatków.

Towary i magazyn

Ten integrator umożliwia zarządzanie towarami i stanami magazynowymi w sklepie internetowym. Główne funkcje to:

Dwukierunkowa wymiana informacji o towarach z Subiekta do sklepu internetowego wraz ze wskazaniem zakresu danych.
Przesyłanie stanów magazynowych z Subiekta do sklepu internetowego. Z wybranych magazynów, z rezerwacjami lub bez.
Śledzenie zmian w towarach umożliwia wydajną synchronizację tylko tych towarów, w których nastąpiły zmiany.
Import towarów ze sklepu internetowego do Subiekta wraz ze wskazaniem zakresu danych.

Automatyzacja i konfiguracja

Optymalizuj procesy związane ze sprzedażą online.

Wbudowany mechanizm harmonogramu wraz z usługą działająca w tle automatycznie wykona zaplanowane zadania, takie jak przetwarzanie zamówień czy aktualizacja asortymentu. Możesz dostosować harmonogram do swoich potrzeb, wybierając odpowiednie interwały czasowe i zadania do wykonania.
Obsługa wielu plików konfiguracyjnych umożliwia elastyczne dostosowanie integracji do specyficznych potrzeb Twojego biznesu. Dzięki temu możesz realizować nawet najbardziej złożone scenariusze integracji.

Przykładowe zastosowanie

  • Z Base (BaseLinker) spływają do Subiekta zamówienia, które są realizowane i pakowane przez obsługę sklepu.
  • Sklep realizuje tylko zamówienia opłacone, ale towar jest rezerwowany już w momencie złożenia zamówienia.
  • Po przetworzeniu zamówienia zmienia się jego status w sklepie, o czym klient dodatkowo informowany jest stosowną wiadomością e-mail.
  • Dodatkowo na bieżąco synchronizowane są stany magazynowe (sklep prowadzi także sprzedaż stacjonarną) jak i ceny (zmieniają się często, ich wysokość zależy od konkretnych dostaw).
  • Klient otrzymuje na maila fakturę w formacie PDF zaraz po realizacji zamówienia.

To tylko jeden z nieskończonej ilości wariantów pracy naszego integratora.

Pełny zakres funkcjonalny tego integratora

Poniższa tabela prezentuje zakres funkcjonalności dostępny dla tego produktu:

Eksport towarów (z Subiekta do sklepu)
  • Nazwy
  • Opisy
  • Krótkie opisy
  • Ceny
  • Wagi
  • Kategorie (wg mapowania)
  • Kody kreskowe
  • Zdjęcia
  • Atrybuty (cechy)
  • Stany magazynowe
  • Producenci
  • Obsługa kompletów (w zakresie stanów magazynowych)
Aktualizacja towarów (z Subiekta do sklepu)
  • Nazwy
  • Opisy
  • Krótkie opisy
  • Ceny
  • Wagi
  • Kategorie (wg mapowania)
  • Kody kreskowe
  • Zdjęcia
  • Atrybuty (cechy)
  • Stany magazynowe
  • Producenci
  • Obsługa kompletów (w zakresie stanów magazynowych)
  • Śledzenie zmian w towarach (w Subiekcie)
Import towarów (ze sklepu do Subiekta)
Import i przetwarzanie zamówień
  • Obsługa kompletów
  • Obsługa walut i mapowanie stawek VAT na kraje
  • Automatyczna realizacja zamówień na podstawie statusów
  • Aktualizacja statusów zamówień po zaimportowaniu
  • Aktualizacja statusów zamówień w sklepie po realizacji ich na FS/PAi
  • Przesyłanie dokumentów sprzedaży (FV/PA) w formie PDF mailem do klienta
  • Przesyłanie dokumentów sprzedaży (FV/PA) w formie PDF do sklepu
Obsługa zwrotów
Praca integratora w tle (harmonogram)
Obsługa dowolnej ilości sklepów/kont (w ramach jednej platformy)
Obsługa dodatków i rozszerzeń
Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności
  • bardzo duża

Wymagania systemowe

  1. Microsoft Windows 10, Windows 11. Windows Server 2019 lub nowszy.
  2. Microsoft.NET Framework 4.8.1
  3. Subiekt GT + aktywna Sfera dla Subiekta GT w wersjach aktualnych na dzień instalacji integratora. Na czas niektórych operacji (np. pobieranie i przetwarzanie zamówień) może być wymagana jedna wolna licencja na stanowisko oraz jedna licencja dostępowa na Sferę dla Subiekta GT. Jeśli na potrzeby wypróbowania programu chcesz skorzystać z testowej wersji bazy i nie wiesz jak tego dokonać, kliknij tutaj – opisujemy to w naszej instrukcji. Nie posiadasz Sfery dla Subiekta GT? Możesz kupić ją tutaj w atrakcyjnej cenie – wraz z zakupem integratora!
  4. Na stanowisku na którym działać będzie integrator musi być zainstalowana i działająca instalacja Subiekta.
  5. Działające, stabilne połączenie z internetem.

Galeria

Zapoznaj się z wyglądem integratora SubSync (galeria prezentuje wersję dla Base):