Darmowa instalacja
przez pulpit zdalny

Umów się na dogodny termin – bezpłatnie wdrożymy nasz integrator, niezależnie od decyzji o zakupie!

Najważniejsze
informacje

  • Proces odbywa się w całości przez pulpit zdalny za pomocą programu AnyDesk (do pobrania tutaj).
  • Usługa jest bezpłatna – niezależnie od decyzji o zakupie! Możemy bezpłatnie wdrożyć także wersję demo!
  • Warunkiem jest wcześniejsze umówienie się na konkretny termin. Przejdź na dół strony, aby dokonać rezerwacji.
  • Usługa bezpłatnego wdrożenia oferowana jest jednorazowo (w ramach jednej licencji – czyli jednego numeru NIP).
  • Prosimy o wcześniejsze przygotowanie informacji niezbędnych do instalacji (wg naszego FAQ) – pozwoli to na sprawne i szybkie przeprowadzenie wdrożenia.
Darmowa instalacja

Zarezerwuj termin

Zarezerwuj dogodny termin za pomocą poniższego formularza:

Niestandardowy termin

Potrzebujesz niestandardowego terminu
(np. wieczorem lub w weekend)?

Sprawdź naszą ofertę odpłatnej instalacji przez pulpit zdalny.

Zakres wdrożenia

Co wchodzi w skład usługi?

Podczas połączenia nasz technik wykona następujące czynności:

01

Zainstaluje integrator.

02

Ustanowi i przetestuje połączenie integratora ze sklepem.

03

Skonfiguruje i sprawdzi połączenie integratora z programem ERP.

04

Uzupełni konfigurację integratora w stopniu niezbędnym do pracy z nim, uwzględniając Twoje życzenia i potrzeby.

05

Omówi działanie podstawowych mechanizmów integratora i odpowie na Twoje pytania.

Czas na czynności nie powinien przekroczyć 1 godziny.

W skład usługi nie wchodzą czynności w zakresie korekty asortymentu, jak np. uzupełnianie symboli czy kodów EAN.

FAQ

Masz pytania o Integratory? Zerknij na naszą listę najczęściej zadawanych pytań lub napisz do nas. Zawsze jesteśmy gotowi, by Ci pomóc!

Co jest potrzebne do instalacji integratora?

Do instalacji potrzebne będą:

  1. Klient pomocy zdalnej AnyDesk (do pobrania tutaj).
  2. Hasło użytkownika "admin" (Symfonia) lub "szefa" (Subiekt).
  3. Link do panelu, login i hasło do administracji sklepu.
  4. Przydatne okaże się również hasło do serwera FTP w celu zapewnienia backup'u.
  5. W przypadku integratora SymSyncPro: zainstalowana, skonfigurowana i działająca usługa SAGE WebApi w aktualnej wersji.
Czytaj więcej