Odpłatna instalacja przez pulpit zdalny

Usługa ta skierowana jest dla osób, które oczekują wykonania jej w niestandardowym terminie (np. w godzinach wieczornych lub w weekendy).

Koszt takiej usługi to:

  • dni robocze w godzinach wieczornych (od godz. 17:30) lub wczesnoporannych (do godz. 9:00): 160 zł netto + 23% VAT za każdą rozpoczętą godzinę.
  • dni wolne od pracy: 240 zł netto + 23% VAT za każdą rozpoczętą godzinę.

Opłata nie podlega zwrotowi.

Proces odbywa się w całości przez pulpit zdalny za pomocą programu AnyDesk (do pobrania tutaj).

Prosimy o wcześniejsze przygotowanie informacji niezbędnych do instalacji (wg naszego FAQ) – pozwoli to na sprawne i szybkie przeprowadzenie wdrożenia.

W celu umówienia dogodnego dla Państwa terminu, prosimy o kontakt.

Co wchodzi w skład usługi?

Podczas połączenia nasz technik wykona następujące czynności:

  • Zainstaluje integrator.
  • Ustanowi i przetestuje połączenie integratora ze sklepem.
  • Skonfiguruje i sprawdzi połączenie integratora z programem ERP.
  • Uzupełni konfigurację integratora w stopniu niezbędnym do pracy z nim, uwzględniając życzenia i potrzeby Klienta.
  • Omówi i zaprezentuje podstawowe funkcjonalności integratora wykonując próbny import zamówienia oraz eksport towaru.

Czas na czynności nie powinien przekroczyć 1 godziny.

W skład usługi nie wchodzą czynności w zakresie korekty asortymentu, jak np. uzupełnianie symboli czy kodów EAN.