0
Obsługiwanych systemów ERP
0
Obsługiwanych platform
e-commerce
0
Ponad 3500 klientów
0
Ponad 10 lat doświadczenia

Realizacje indywidualne

Niniejsze warunki obowiązują od dnia 25.04.2023.

Warunki ogólne

Wyceny i realizacje indywidualne wyceniamy w roboczogodzinach. Aktualny koszt roboczogodziny znajduje się w cenniku („Usługa programistyczna – każda rozpoczęta godzina”).

Wyceny są wiążące – koszt realizacji w żadnym wypadku nie przekroczy zakładanego budżetu bez wcześniejszej informacji i akceptacji ze strony Klienta (jest to powód, dla którego niektóre wyceny wymagają od nas większych nakładów czasowych i trzeba na nie poczekać nieco dłużej).

Warunkami przyjęcia zlecenia do realizacji są:

  1. Zaakceptowanie wyceny.
  2. Zaakceptowanie warunków opisanych na tej stronie.

Akceptacja musi być wyrażona pisemnie - w wiadomości e-mail.

Wycena jest ważna 14 dni.

Wyceny realizacji złożonych

Dla niektórych projektów, już na etapie tworzenia wyceny wymagane jest poniesienie przez nas określonych nakładów na zaprojektowanie i dokładne oszacowanie kosztów.

W takim przypadku:

  1. Szacujemy przybliżony koszt realizacji w postaci „widełek”.
  2. Jeśli wycena mieści się w zakładanym przez Klienta budżecie, dokonujemy dokładnej wyceny która jest odpłatna. Koszt takiej wyceny ustalamy indywidualnie, zwykle natomiast nie przekracza on 2-3 roboczogodzin.
  3. Jeśli Klient zaakceptuje wycenę oraz przystąpimy do realizacji zlecenia – koszt realizacji zostanie pomniejszony o koszt wyceny.
  4. Jeśli Klient nie zaakceptuje wyceny – koszt wyceny nie jest zwracany.

Rozliczenia: wyceny do 600 zł netto włącznie

Realizacje, których wartość wynosi do 600 zł netto (738 zł brutto), rozliczamy z góry.

Po zaakceptowaniu Klient otrzymuje od nas proformę na uzgodniona kwotę.

Termin realizacji liczymy od daty zaksięgowania wpłaty lub przesłania potwierdzenia przelewu.

Klient otrzymuje fakturę VAT w terminie do 7 dni od zaksięgowania wpłaty za proformę.

Rozliczenia: wyceny powyżej 600 zł netto

Realizacje, których wartość przekracza 600 zł netto (738 zł brutto) rozliczamy w formie 50% zaliczki płatnej przed realizacją na podstawie proformy (fakturę VAT do proformy wystawiamy w terminie 7 dni od zaksięgowania wpłaty).

Pozostałe 50% płatne jest po odebraniu zlecenia przez zamawiającego (jednak nie później niż w terminie 21 dni od wykonania zlecenia), na podstawie faktury VAT.

Termin realizacji liczymy od daty zaksięgowania wpłaty za zaliczkę lub przesłania potwierdzenia przelewu.

Wsparcie rozwiązań indywidualnych

Dla rozwiązań indywidualnych wparcie i pomoc techniczna są odpłatne – rozliczane według obowiązującej stawki godzinowej (aktualnej na dzień świadczenia usług wsparcia).

Rozwiązania szyte na miarę

Potrzebujesz indywidualnego rozwiązania?

Napisz do nas!

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz, telefon lub e-mail.

Zadzwoń na infolinię (+48) 61 641 6234
Wyślij e-mail [email protected]
Jesteśmy dla Państwa godzinach od 9:00 do 17:00 (w piątki do godz. 15:00).

Potrzebuję rozwiązania:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Twoje dane
Opinie

Co mówią o nas inni?

Korzystam z integratora Allegro - Subiekt GT i jest rewelacyjny, ma mnóstwo funkcji i wszystko działa jak należy. Instrukcje są bardzo pomocne, a w razie problemów zawsze można liczyć na wsparcie techniczne bo firma nigdy nie odmawia pomocy. Szczerze polecam, solidna firma.

Wsparcie dla Firmy ANTOM Katowice. Po raz kolejny super wsparcie techniczne. Bardzo szybko rozwiązali mój problem. Zawsze odbierają telefony i cierpliwie odpowiadają. Firma godna polecenia. Oby tak dalej.
Dziękuję.

SubSync to moim zdaniem najlepszy integrator systemu PrestaShop z Subiektem. Oferuje bogaty zestaw dodatkowych wtyczek, które znacznie ułatwiają codzienną pracę i automatyzują wiele procesów sprzedażowych. Na duży plus zasługuje szybka reakcja zespołu obsługującego SubSync – przy częstych aktualizacjach Subiekta nexo zdarzają się błędy, ale każdorazowo są one błyskawicznie rozwiązywane. Co więcej, firma chętnie wdraża nowe funkcjonalności zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów.

Naprawdę polecam – w sprzedaży kluczowa jest niezawodność, a SubSync właśnie to zapewnia. Warto zainwestować w stabilne rozwiązanie, zamiast oszczędzać kilkaset złotych na tańszej alternatywie, która może nie działać prawidłowo i wymagać długiego oczekiwania na pomoc techniczną.