SymSyncPro – pakiet integrator Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z WooCommerce
2250,00 zł netto/rok (187,50 zł netto/mies.)
Uwaga: cena dotyczy pakietu – licencja roczna na program SymSyncPRO + licencja roczna na Symfonia WebApi dla Symfonii ERP Handel i Symfonii 50 Cloud.
Program SymSyncPro umożliwia wymianę danych pomiędzy Symfonią ERP Handel / Symfonią 50 Cloud za pośrednictwem WebApi, a sklepem internetowym WooCommerce.
SymSyncPro współpracuje z Symfonią ERP w wersji aktualnej na dzień instalacji integratora.
Do komunikacji ze sklepem nie jest wymagane bezpośrednie połączenie z serwerem SQL (MySQL) sklepu. Komunikacja ze sklepem odbywa się w całości przez API (broker), które może być dodatkowo zabezpieczone i zaszyfrowane protokołem SSL.
Pobieranie i obsługa zamówień
SymSyncPro umożliwia pobranie wybranych zamówień ze sklepu do Symfonii. Program automatycznie podpowiada zamówienia, które nie zostały jeszcze przetworzone. Następnie zamówienie zostaje zaimportowane do Symfonii jako dokument zamówienia lub dokument sprzedaży.
Integrator ma możliwość wiązania towarów ze sklepu z towarami w Symfonii na podstawie kodu towaru, dzięki czemu realizowana jest normalna gospodarka magazynowa (towar zostaje zarezerwowany lub zdjęty ze stanu w magazynie Symfonii). SymSyncPro obsługuje także towary/usługi jednorazowe oraz opcje/warianty towarów (każdy wariant towaru w sklepie internetowym musi mieć przypisany swój symbol).
SymSyncPro zakłada także odpowiednie kartoteki kontrahentów (wiązane wg ID klienta), obsługuje także dodatkowe adresy dostawy.
SymSyncPro potrafi także generować obrazy dokumentów w formacie PDF i przesyłać je do sklepu.
Import towarów
Funkcja ta umożliwia import wybranych towarów ze sklepu do Symfonii. Na podstawie pola “Kod” program aktualizuje lub zakłada nowe wpisy w kartotece towarowej. Importowane są takie pola jak (do wyboru): SKU, nazwa, opis, ceny, stawka VAT, waga.
Eksport towarów
Funkcja ta umożliwia aktualizację lub eksport wybranych lub wszystkich towarów z Symfonii do sklepu. W zależności od wybranych parametrów pracy, program może zakładać nieistniejące towary lub wyłącznie aktualizować już istniejące rekordy. Funkcja ta może także aktualizować stany magazynowe w sklepie na podstawie stanów magazynowych w Symfonii (z rezerwacjami lub bez, z wybranych lub wszystkich magazynów).
Harmonogram
SymSyncPro może być uruchamiany w harmonogramie (jako usługa systemowa), niezależnie od zalogowanego użytkownika.
Główne funkcjonalności programu:
- Automatyczny import zamówień do Symfonii, również możliwość generowania dokumentów sprzedażowych
- Eksport towarów z Symfonii do sklepu
- Import towarów ze sklepu do Symfonii
- Synchronizacja towarów w sklepie na podstawie towarów z Symfonii (ceny, stany magazynowe, nazwy, opisy, kody kreskowe)
- Obsługa wariantów
- Obsługa dowolnej ilości sklepów, możliwość podłączenia innych platform
- Obsługa walut i podatków
- Aktualizacja statusów zamówień w sklepie
- Przesyłanie dokumentów sprzedaży w PDF (faktury, paragony) do sklepu
- Możliwość pracy w tle (jako usługa systemowa)
- Pozostałą funkcjonalność programu zamieściliśmy w tabeli na naszej stronie
Kompatybilność i wymagania
- Microsoft Windows 10 lub Windows Server 2016
- Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel pakiet Uniwersalny w wersji aktualnej na dzień instalacji integratora.
- Aktualna wersja WebAPI Handel na dzień instalacji integratora
- Kompatybilne sklepy: WooCommerce w wersji min. 4.0.
- Hosting sklepu musi wspierać IonCube 13 oraz PHP w wersji min. 7.4 (jeśli nie wiesz, czy Twój serwer spełnia te wymagania – skontaktuj się z nami)
Informacje dodatkowe
Typ licencji | Licencja abonamentowa – roczna |
---|