Umów się na dogodny termin – bezpłatnie wdrożymy nasz integrator, niezależnie od decyzji o zakupie!
Proces odbywa się w całości przez pulpit zdalny za pomocą programu AnyDesk (do pobrania tutaj).
Usługa jest bezpłatna – niezależnie od decyzji o zakupie! Możemy bezpłatnie wdrożyć także wersję demo!
Warunkiem jest wcześniejsze umówienie się na konkretny termin. Przejdź na dół strony, aby dokonać rezerwacji.
Usługa bezpłatnego wdrożenia oferowana jest jednorazowo (w ramach jednej licencji – czyli jednego numeru NIP).
Prosimy o wcześniejsze przygotowanie informacji niezbędnych do instalacji (wg naszego FAQ) – pozwoli to na sprawne i szybkie przeprowadzenie wdrożenia.
Zarezerwuj termin
Zarezerwuj dogodny termin za pomocą poniższego formularza:
Potrzebujesz niestandardowego terminu (np. wieczorem lub w weekend)? Sprawdź naszą ofertę odpłatnej instalacji przez pulpit zdalny.
Co wchodzi w skład usługi?
Podczas połączenia nasz technik wykona następujące czynności:
- Zainstaluje integrator.
- Ustanowi i przetestuje połączenie integratora ze sklepem.
- Skonfiguruje i sprawdzi połączenie integratora z programem ERP.
- Uzupełni konfigurację integratora w stopniu niezbędnym do pracy z nim, uwzględniając życzenia i potrzeby Klienta.
- Omówi i zaprezentuje podstawowe funkcjonalności integratora wykonując próbny import zamówienia oraz eksport towaru.
Czas na czynności nie powinien przekroczyć 1 godziny.
W skład usługi nie wchodzą czynności w zakresie korekty asortymentu, jak np. uzupełnianie symboli czy kodów EAN.